براي همراهي با سازمان بازرگاني در انعكاس اخبار مرتبط انجام شد؛تجليل سازمان بازرگاني استان يزد از خبرنگار فارس


خبرگزاري فارس: سازمان بازرگاني استان يزد از خبرنگار خبرگزاري فارس در استان يزد به دليل همراهي با سازمان بازرگاني در تنظيم بازار و انعكاس اخبار مرتبط با اين مهم تجليل كرد.

محراب اسکندی ریاست سازمان بازرگاني استان يزد از خبرگزاري فارس در استان يزد به دليل حجم بالاي انعكاس اخبار در اين سايت خبري در زمينه تنظيم بازار ايام پاياني سال 88 و روزهاي آغازين سال 89 با اهداي لوح سپاس تقدير كرد.

در اين تقديرنامه آمده است: اينك كه به حول و قوه الهي توانسته‌ايم در سال 88 در راستاي اجراي طرح تنظيم بازار گام‌هاي موفق ديگري در خدمت صادقانه به مردم و نظام مقدس جمهوري اسلامي برداريم و رضايت مردم شريف استان و مسئولان محترم استاني و كشوري را جلب كنيم، شكرگزار درگاه خداوند سبحان بوده و از جنابعالي نيز به خاطر همراهي و خدمت صادقانه و صميمانه در اين زمينه قدرداني مي‌كنم.

در بخش ديگري از اين لوح سپاس آمده است: اميدوارم در پرتو عنايات الهي، موفقيتي مستدام و پيشرفتي همه‌جانبه در تمام امور به دست آوريد. باشد كه دعاي خير مردم بدرقه راهمان باشد.

خبرگزاري فارس در انعكاس اخبار مربوط به سازمان بازرگاني استان يزد به ويژه در ايام پاياني سال 88 و ايام تعطيلات نوروز 89 بيشترين حجم اخبار مرتبط با تنظيم بازار را داشته است.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا